Startsidan
Kontakt
Om mig
Utrustning
Bloglovin

Slappdag, helt klart bäst!

hejsan alla söta läsare! :)  Just nu ser jag ett väldigt stort mörkt måln över mig, men snart ska jag ut och cykla med min fina cykel , den ni ser på min header. (Om ni undrar varför den är rosa på bilden så är det för att jag vill ha den så)  haha. Just nu jobbar mamma & pappa och jag sitter här vid datort med varm choklad. Mina föräldrar kommer hem ikväll, sedan åker dom iväg till göteborg.  Dom har 19 år i bröllopsdag på tisdag, så de ska bo i götebort tills på söndag tror jag, så jag är hemma med danne ett par dagar. :D


Såhär ser det ut hos mig nu, :D  Fast lite bättre nu än när jag tog bilden faktiskt :D

Kommentarer
Lisa [ENDASTLISA]

Tack sötis! <3

2009-08-14 ♥ 12:10:11
hemsida: http://endastlisa.blogg.se/
Lisa [ENDASTLISA]

Vad fin bild föresten, haha. Cool.

2009-08-17 ♥ 11:25:42
hemsida: http://endastlisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback