Startsidan
Kontakt
Om mig
Utrustning
Bloglovin

Höstmode 09 :D



H & M :s höstmode 09 :D  

 Mycket stiligt, det är mycket mörka färger, fast det är det nog alla höstrar och vinrtar :)  Men varma färger då :)  Vinröd , brun , brungrön , mörklila svart m.m :)





Dessa skorna kommer också från H & M .  Och jag tycker att dom är väldigt snygga och ser proffsiga ut :D

--           --          --            --          --        --        --        --       --     --      --      --       --



ooooh,  jag är som gått som kär i denna fina höstfärgen, mörklila!  Den är så ljuv. Och väldigt snygg till svart! :)  Min favoritfärg denna hösten :D

Detta var ett litet smakprov av hösten som vi snart bejer oss in i. 

 Mörka kvällar, kolsvarta nätter, men fina färger :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback