Startsidan
Kontakt
Om mig
Utrustning
Bloglovin

hejsan alla ...

D e t t a   ä r   m i n   f i i i n a   e l v i r a . :)


hejsan alla söta bloggläsare, nu har jag varit på fotbollsträningen då. :)  Mycket roligt, den känndes väldigt lång idag :D Det var mycket synd om min kompis som hade ont i huvudet så hon kunde inte komma på träningen.. Jaja, imorgon blir det sista lovdagen. Då ska jag värkligen göra precis allt som jag tycker är roligt och bara njuta av den lilla tid som finns kvar!   Och sedan får man vända på dygnet och vänja sig tillbaka till det gammla vanliga...  :D
Igentligen skulle jag till min kompis i göteborg, och v skulle till liseberg, men det gick inte :(  Så att jag och mamma sticker till byn och ska köpa ett par pyxor till mig :)  Tar kort på dom sedan :D <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback