Startsidan
Kontakt
Om mig
Utrustning
Bloglovin

Födelsedag på Hönö! :)

Den 9 juli blev jag 12 år :)  Jag blev väckt i min våningsäng i husvagnes och klättrade ner från stegen och satte mig i mamma och pappas säng så fick jag lite presenter :)  Lite senare på dagen ungefär kl 3 / 4 kom mina kusiner ( aanniematilda.blogg.se , aaliceida.blogg.se ) , farmor & farfar. Farmor hade gjort en underbart god tårta!  Sedan träffade jag mina 2 kompisar och jag fick ett pennfack utan dom :DD  taack så mycket !   
Ett par grejer jag fick på min födelsedag + mattan som ni ser fick jag också :)

Även denna soffan har mamma och pappa sytt och snickrat ihop till mig :) + kuddarna . :D

Kommentarer
afe :DD

fiint du fått på ditt rum :D <3 grattis i efterskott ;)

2009-07-19 ♥ 12:49:53
A A N N I E M A T I L D A

soffan va najs ! :)

2009-07-28 ♥ 17:33:05
hemsida: http://aanniematilda.blogg.se/
E

älskar dig gmn men vill ha hjälp vill starta en ny blogg (ring mig)

2009-09-25 ♥ 14:54:56


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback