Startsidan
Kontakt
Om mig
Utrustning
Bloglovin

En rolig dag i solen!

.... Eller, nästan iallafall, jag och min kusin alice (aaliceida.blogg.se) var för det mästa var vi inne efter att vi hade ätit hos farmor  ;) Hon hjälpte mig med bloggen som ni kanske ser :)   Men min header som jag vill ha större gick inte att fixa..:(
annie för hjälpa mig med det kanske någon gång! :D
Vi hoppade studsmatta bloggade..  aah, lite vanligt, men roligt såklart!  Alltid roligt mig kusin  :D <3
Sedan kom en av mina bästa kompisar så stack vi till en kille i min klass som hade med sig en annan kompis  & vi spelade fotboll, sen tog dom våra mobiler och sprang iväg, grr haha  .   Men tack för en rolig dag iallafall !
 
puuss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback