Startsidan
Kontakt
Om mig
Utrustning
Bloglovin

Michael Jackson är död...

                                              

Godmorgon på er alla läsare !  :D

Rest In Peace
Dehär är sorlig historia ...
 
Mamma kom upp i mitt rum och väckte mig konstigt nog. Jag kisade med ögonen för jag var såå trött, så sa hon:
Michael Jackson är död , det sa dom på radion nyss. igår omkring lunchtid fick han något problem med hjärtat,  det gick inte att bota . Inatt mellan torsdag & fredag dog han . 50 år .
Mina tankar började rulla runt i huvudet på mig , Jag förstod inte,  Michael Jackson har lämnat oss... Han var en stor förebild för många i han artist karriär. Fast än jag inte känner han som person så började jag ständigt gråta. Nu är jag inne på youtube & kollar på billie jean som är en stor favorit . Alla var glada, men nu de sörja.  tänk hur det är just nu, där han bode innan han dog .   25 / 6 - 09   oförglömt  <33   I MISS YOU .  kom tillbaka :(
Vila i fred Michael Joseph Jackson   <3
DU KOMMER ALLTID FINNAS I MITT HJÄRTA , SÅ LÄNGE JAG LEVER .


men vi ska iallafall försöka få denna dag lite rolig iallafall..   ha en bra dag . <33




Kommentarer
A a l i c e i d a

Jaa :( Det e ju aldrig kul när en sådan begåvad artist försvinner :( Jag kommer ihåg en tid då jag typ var michael jackson galen ^^ eller galen i han låtar :))

2009-06-26 ♥ 19:18:53
hemsida: http://aaliceida.blogg.se/
A a l i c e i d a

Haha snygg header :))

2009-06-26 ♥ 19:19:41
hemsida: http://aaliceida.blogg.se/
jag <3 miki

snyyft!!! ily m.j!! popens kung!! <333<3<333<3<33

2009-06-26 ♥ 22:57:09
affe :D

vem på översta bilden??:P

2009-06-26 ♥ 22:58:14
jag / nelly

svar till "affe :D":

Det är jag på bilden ;)

2009-06-27 ♥ 09:19:57
kale

han har en stor plats i allas hjärtan tror jag nog :)

2009-06-27 ♥ 20:11:56
hemsida: http://prettyshawty.blogg.se/
fiia

nawwww R.I.P Michael Joseph Jackson miss you i will always be there

2009-06-29 ♥ 11:34:00


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback