Startsidan
Kontakt
Om mig
Utrustning
Bloglovin

Förlåt, med det kommer hända igen ..

Som ni kanske har sätt så får jag inte plats med så stora bilder, men i min testblogg har jag testat typ hela dagen, så nu vet jag hur man gör så man kan ha stolet 700 på bredden, på bilderna. Så ja, jag får helt enkelt göra om näästan hela bloggen, men det får snabbt tror jag, nu när det är helg och allt :D Så ja, det blir en ny header också för att annars kommer inte stoleken att passa , så ja , jag får hel änkelt anpassa mig till det, men nästa vecka blir den klar ! :D


Bjuder på denna häftiga bilden :D

Kommentarer
E

jag älskar dig vännen men e sur på dej (tror jag i alla fall) kan du hjälpa mig för jag vill göra en ny blogg.... (ring mig)

2009-09-25 ♥ 14:49:02
♥SOFIE♥

Hihi, e jag bra konstnär?;O

2009-09-25 ♥ 18:05:55
hemsida: http://sofielagergren.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback