Startsidan
Kontakt
Om mig
Utrustning
Bloglovin

hösten hälsar på...


Idag har värdet varit mycket upp och ner.  Men mycken fint hösväder ! :)  Idag har jag vart i byn med min kompis, för att nu har KappAhl precis öppnat här, det var smockfullt med folk men det gick ändå. Mycket fina grejjer fanns ! Så efter de stack vi till hemköp och köpte lite kexchoklad, mummss!  :)  Så i helgen (troligtvis lördag) ska jag och mamma åka in til stan och shoppa höst kläder. Mest är vi ute efter en jacka till mig, men jag behöver varma tröjor till hösten och vintern också ..   jaajja, xD  Imorgon slipper man skolan dåe för det är loooovdaaaaaaag !! yyeeeyy !  :) .  Det blir idol ikväll, som vanligt, och kanske kommer göra scoens (stavas?) . Alltså ett slags bröd för er som inte vet. Det ör jättegott!   pusshej ;)

Kommentarer
Emilia

SVAR: Tack så mkt! ;D

2009-09-25 ♥ 08:28:39
hemsida: http://elladan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback