Startsidan
Kontakt
Om mig
Utrustning
Bloglovin

På oliven igår. MUMS!

Jag som typ nte hann blogga igår. Hade så fullt upp med den nya kameran, & så skulle man iväg på kvällen & allt. Så nu ska jag skriva om vad som hände igår kväll! :D

Farfar fyllde år 29 december. Jag sjöng på hans "kalas" som ni kanske vet.

Så idag skulle jag & min familj, kusinerna & deras familj, & så farmor & farfar med såklart :) Vi åt på Oliven i Göteborg. SUPERGOTT säger jag bara :) Där åt vi förrätt & varmrätt. Efter det åkte vi hem till kusinerna & käkade någon slags paj. Med glass, bär med mera :) Jätte gott ;) Så tittade jag på film med kusinerna. Vi tittade på "She's the man". Jätte bra & rolig film! Någon som har sätt den? Vad tyckte du? Jag ger den 4 av 5 :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback