Startsidan
Kontakt
Om mig
Utrustning
Bloglovin

svaren på frågestund nr 2

Tack så jätte mycket för alla frågor, uppskattar det värkligen! Så ja, nu kör vi..

1. Är du singel?
J
app jag är singel.

2. Hur gammal är du?
Det står i menyn, men jag är 12 :)

3. Hur länge har du haft din kamera?
Denna kameran (1000D) har jag haft sedan 5 januari 2010.

4. Vag gör du på fritiden?

Jag går i kör, fotar & spelar fotboll.

5. Var har du lärt dig att göra så fina designer?

Öm.. bra fråga, men inte så bra svar.. Jag har nog tittat runr på olika bloggar, ser vad som är "inne" att ha, så gör jag något liknade & något exktra :D

6. När fick du din första kamera?

Min första kamera köpte jag för egna pengar. Den köpte jag sommaren 2007, då var jag 10 år :)

7. Hur långt vill du komma med bloggen?

Åh, bra fråga! Alldra hälst vill jag ju bli känd inom bloggvärlden, men det beror ju på hur duktig man är på det man skriver om.

8. Favvo sak?
Min favorit sak som jag INTE skulle kunna leva utan är ju såklart min kamera♥

9. Har du någon favoritblogg?
Ohja det har jag. Väldigt många! Men speciellt www.haidis.se, den tycker jag mycket om!

10. Photoshopar du mycket? Vilken använder du isåfall?

Jag brukar photoshopa ibland, men lägger inte ut det på bloggen så ofta, vet faktiskt inte varför :)  Jag har det mycket gamla adobe photoshop elements 2.0.

11. Favorit film?
Titanic eller she's the man :D

12. Favorit låt?
You are not alone - Michael Jackson & Somebody To Love :D

13. Något som berör dig?
Kärleksbrev,  då blir jag rörd. :P

14. 10 favoritbloggar? 
Vilken svår fråga! anna, lisa, haidis, inez, elin, liisa, rebecca, ellen, lina och Theres tror jag :D

15. Vad vill du jobba med när du blir stor?
Åh jag vet faktiskt inte.. eller kanske fotograf, sångerska eller designer :D


TACK FÖR FRÅGORNA! :D



Kommentarer
LIENE

God kväll!

Har gett dig en award samt utmanat dig på min blogg:)

Elin

sv: tack så mycket! :) din är oxå jättefin :)

2010-01-29 ♥ 21:35:31
hemsida: http://kanskeelin.blogg.se/
Sumsar

12 och 13 passar ju in på mej och dej :) <3

2010-01-30 ♥ 09:37:25
hemsida: http://phototime
kerstin♥

sv: FÖRLÅT för sent svar!

hihi ja ;) kram

2010-01-30 ♥ 21:55:34
hemsida: http://kerstindihlen.blogg.se/
vaska

hej sötis

hur mår du idag?

2010-01-31 ♥ 11:01:25
hemsida: http://vaskaa.blogg.se/
A a l i c e I D A

BAHHA! Jag vill med bli FOTOGRAAAN när jag blir stor! BAHAH! vilket tabbe nelly xD

2010-02-04 ♥ 17:10:08
hemsida: http://aaliceida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback