Startsidan
Kontakt
Om mig
Utrustning
Bloglovin

nice price







Canon EF 50mm f/1.8

Tycket att det blir så mycket roligare när man hänger upp kläderna och fotar de utomhus!

1. Tröja från secon hand (urspringligen från gina tricot) 30:-
2. Linne/blus gekås 79:-
3. Jacka secon hand (urspringligen från H&M) 25:-
4. Pippi tröja gekås 169:-
5. t-shirt gekås 25:-
6. Blus secon hand 30:-

Köpte även en bikini & ett par jensskorts & ett vitt linne. Vi får se om jag lägger upp det på bloggen i framtiden.
Ha en bra soooolig dag, för det ska jag!

Kommentarer
Karin

Jätte fina saker :D och inte så dyra tycker jag!

Håller med om att det blir finare att fota utomhus. Puss

2011-04-28 ♥ 21:46:09
hemsida: http://beliveinme.blogg.se/
Lotta

Från vilken secon hand butik handlar du ifrån och vart ligger den ? svara gärna som en svar på tal ;)

2011-05-02 ♥ 16:49:28
LiNA

Jag gillar verkligen pippitröjan den var grymt häftig ;)



krampådejj,,



ps. hoppas du kommer ihåg mejj ;oo det ksk du inte gör men endåå..

2011-05-02 ♥ 21:15:26
hemsida: http://baralinaas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback