Startsidan
Kontakt
Om mig
Utrustning
Bloglovin

Ang. förra inlägget!

Tack för att så många var med och kom med sin åsikt, det gillas!

Många ville se mer outfits, det skulle vara roligt tycker jag själv. Men nu är det så mörkt ute när jag vaknar och kommer hem så det blir inga bra bilder.. Men det håller på att ljusna så snart så :D

Videoblogg
& bilder på mig blir det tyvärr inte. Inte än på ett tag..

Mer foto
skulle ju vara roligt, jag gillar ju väldigt mycket själv att fota & lägga upp det så det är kul att det uppskattas :D

Designtips
låter även roligt att göra inlägg om! Det finns ju väldigt mynga sidor/bloggar som har designtips om det är något speciellt man vitt veta men jag kanske gör ett försök med det någon gång!

Mode
är något som jag bloggar om ibland då och då, men det kan bli mer av det!

Kommentarer
NATTAFOTO-drömmen om att bli fotograf

Sv: Tack :DD

2011-01-14 ♥ 14:09:56
hemsida: http://nattafoto.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback