Startsidan
Kontakt
Om mig
Utrustning
Bloglovin

Äntligen onsdag! Men..

hajjj! Idag har jag vart i skolan som vanligt. Onsdagar, veckans bästa dag förutom fredagar & lördagar såklart ;)

..Men jag åkte hem på dagen, från skolan för jag inte mådde så bra :(

Ont i huvudet, ont i halsen, Yr.. Varm!

Hoppas jag blir frisk snart, för imorgon är det genrep för föräldrarna. (Luciatåget) & på fredag ska vi visa upp det för hela skolan, woho!  Så jag måste bli frisk :O

Bilderna sedan fotodagen är väldigt sena, förlåt, men har inte haft tid :/ Men dom kommer i nästa inlägg, wii!


Adjö så länge, hehe :D

Kommentarer
A A L I C E I D A

NEJ! Du får abstolut INTE bli sjuk nu! :o

2009-12-09 ♥ 19:19:02
hemsida: http://aaliceida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback