Startsidan
Kontakt
Om mig
Utrustning
Bloglovin

Svaren på frågestunden !

1. Är du allergisk mot nåt ?
Ja, väldigt mycket faktiskt, om ni vill veta vad så kan jag tycärr inte rabbla upp allt men typ pelsdjur, och så har jag astma, så pollen och sådant oxå :)


2. Om du fick välja en kall vinterdag, antingen en mysig tjock stor kofta eller en varm gosig vinterjacka ?
Om du menar när man e ute, så jacka tar jag nog, hatar att frysa :)


3. Vad brukar du göra på fritiden ?
Jag brukar sjunga och spela fotboll. Va med kompisar mycket också :)


4. Gillar du att shoppa ?
 JAAA ! Jag äälsar att shoppa ! :)


5. Har du någon fobi ?
Ja haha faktiskt. Jag är grymt mörkrädd. Asså när man är ute mitt i natten typ, när det är mörkt . Hatar de ;D


6. Hur gammal är du?
Jag är 12 år :D Alltså född 1997 :D


7. Vad vill du jobba med i framtiden?
Jag vet inte riktigt, men jag tror att jag vill bli kläddesigner sångerska eller inredare :)


 8. Tror du på spöken?
Haha, nej det gör jag inte :)


9. Vad brukar du drömma om på natten mest?
 Oftast drömmer jag nog om mina klasskompisar.. Dom killarna som är söta.. Haha! :) Ochnär det är mardrömmar brukar det vara monster som överfaller mig eller jagar mig, det är hämskt! haha :)


10. Vilken färg är du, om du skulle vara en?
Rosa! Ljusare än skrikrosa men ändå mörkare än ljusrosa :D


11.  Gillar du cam sex?
Denna frågan tycker jag är lite konstig att fråga en 12åring, tyvärr har jag inte haft dt så kan ej riktigt betyg sätta dt ?!



12.  Vad har du för skostorlek?
35 - 36 , är ju ganska liten för min ålder tycker jag :D


Tack för alla frågor ! Och som ni ser var det ju bara 12, men jag är glad bara de! <3 Nästa gång kanske det blir mer frågor. Jag älskar era kommentareer ! :D <3
PUUSS ! haenbrakväll, nu ska jag bara scoens :) (bröd)  haha :D


Kommentarer
TAKAI ♥

svar;

hihihi, är du inte sugen på en ny bloggdesign? :D

2009-09-27 ♥ 01:31:54
hemsida: http://takai.blogg.se/
♥SOFIE♥

Beter jag mig som 7?

svara gärna på bloggen :)

2009-09-27 ♥ 12:26:37
hemsida: http://sofielagergren.webblogg.se/
Rosida

Tack för svaren! :) Jobbigt att vara allergisk! :<



Fråga nr 11 var dålig! :/ Man får väl tänka lite innan man frågar något sånt!

2009-09-30 ♥ 17:45:41
hemsida: http://beyondthesurface.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback