Startsidan
Kontakt
Om mig
Utrustning
Bloglovin

2 matcher i rad :D

heejhej!  Igår hade vi match , men vet inte vad stället hette, men någonstans utanför borås. :)  Kan också berätta att när vi åkte dit och hem körde vi förbi den 16 åriga tjejen som blev bördad vid en busshållplats.  Jätte sorligt :(

Ialafall blev matchen lika. ( 2-2 )  Det var mycket synd för att vi förkänade att vinna tyckte hela laget, för vi spelade väldigt bra idag. Tror att det var den bästa matchen jag någonsin spelat! :)   Och så idag var jag på match här hemma mot Borås A I K . Jätterolig match! :)  Pojkvännen och 2 av hans kompisar va och tittade på den också, roligt :) men det som var väldigt synd var att det kom en tjej som var väldigt lång som knuffade mig med hela kroppen så jag ramlade och tappade luften.  Jag visste inte riktigt vad som hände, jag gick in på bänken och la mig ner på gräset och mamma kom med vatten, så låg jag där och vilade, sedan gjorde det ont i mellangärdet i magen. Men just nu känns det mycket bättre !
Vann med 7 - 2 idag !
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback