Startsidan
Kontakt
Om mig
Utrustning
Bloglovin

Krokholmen var bäst!

hejhej alla bloggläsare,  nu var det ett tag sedan jag bloggade känns det som. Men på något sätt har denna helgen gått väldigt fort ! Det är nog för vi inte haft någon speciell tid o passa, men vi har haft det BÄÄST ! Helt klart bästa helgen i mitt liv!  Alla småbarn och vi (mitt gäng, Lyia, Joel, Josefine, Oscar, Alice, Axel och jag då  :D  Det är mycket synd att jag inte får lägga in bilder på ansikten , men några bilder med inga människor på ska jag nog hitta :D







De var lite bilder jag tog från krokholmen, vill tillbaka igen ! Älskar er :D <33


Kommentarer
rebecca

sv: hihi tack (a) :D

2009-08-27 ♥ 21:50:33
hemsida: http://brilliantabecca.blogg.se/
A a l i c e i d a

Hur gjorde du den där man ser hur många det är som prenuminerar eller vad det heter!? ^^

2009-08-31 ♥ 18:57:49
hemsida: http://aaliceida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback