Startsidan
Kontakt
Om mig
Utrustning
Bloglovin

tråkig info.. eller inte? :)

hejhej alla söööta !  Igår gick jättebra att sjunga för dom, de tyckte jag sjöng underbart fint, ni kanske får höra en liten snutt någon gång . :)   Men en jätteDÅLIG nyhet fick jag veta ... Min farmor och farfars hund är död :(  Hejka hette hon och blev 13 år ( 91 hund år )  min lilla ängel..  <3

Men iallafall så nu ska jag börja packa för snart ska jag till krokholmen!! De är en ö utanför göteborg typ. Jätteroligt ! Så kommer inte blogga på hela helgen nu då :D Men sedan så kommer det mycket inlägg hoppas jag :) <3




Avslutar då denna veckans bloggande med en bild på mig :D  Ha det bäst , vi ses! :) <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback