Startsidan
Kontakt
Om mig
Utrustning
Bloglovin

Höhökonferansen .

Vi kom dit på en onsdag och min bror hade redan vart där ett par dagar innan . Vi fixade husvagnen och boade in oss på "campingen". Vi hade våran plats på en parkeringsplats för vi var där på Hönö konferansen. :)  Min kompis var på hönö för hennes farmor och farfar bor där, och en annan kompis campade på en camping undefär 400 meter ifrån min. Så hon kom cyklande till mig så mötte viden andra kompisen när vi var påväg till henne.  Vi hade jätteroligt och jag gick oftast på ungdomsmötena på kvällen . Vi fick ett par nya "kompisar" som vi snackade lite med där , jätteroligt!


På bilden ser ni den fina utsikten mot havet från Hönös vattentorn :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback