Startsidan
Kontakt
Om mig
Utrustning
Bloglovin

Härlig dag vid Marstrand.

tjohej !   iDag har jag vart på Marstrand med pappa bororsan mina kusiner & deras föräldrar .
Ligget typ vid göteborg om ni undrar . :D  Där kollade vi på segeltävlingar . Haha men vet inte hur det gick ?  haha :)  Fikade och så gick vi lite i äffarer där, mycket dyrt! :o  En randig bikini kostade hela 800 :-  !
jaja, mycket fina saker fanns det ju, men köpte inget (:  På vägen hem blev det glass och burgeking , då blev jag mätt ska ni veta ! :D  Här kommer lite bilder jag tog idag  :D  Njut av dom så gott det går  :D
 
Här är en fin ros vid en gränd där vi gick bland alla affärer .

En svensk båt som tävlade idag.

Min vackra sobränna efter idag uppe på klippan :D


Såhär hette en av vägarna där, lite roligt ju så tog en bild på den :D

Kommentarer
(L) 5 (L) haha xDD

aotch.... solbränna e hemskt :P

2009-07-08 ♥ 20:54:39
you know how I'm

marsstrand är såå fiint!skit snygga kläder med!

xoxo<3!

2009-08-17 ♥ 16:45:02


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback