Startsidan
Kontakt
Om mig
Utrustning
Bloglovin

lördag igen, kan inte sluta tänka på att den är bäst!



Såhär ser det ut på lördagen , så imorgon kommer en bild på hur det ser ut på söndagen ... :)
Idag har jag hart i stan med mamma, det var bääst !  Köpte en ny jacka, svart med lite skrivrosa härochdär. Från stadium, kostade 599 men dt var rea, så annars hade den kostat hela 900 :O elr 899 igentligen , men men xD Tänk vad en liten enkrona kan ställa till det i tänkandet :D  Nu är min kusin här (aaliceida.blogg.se) och min kompis Oscar :D Så nu äre typ FF , vi ska titta på film äta goodis och ja, typ de x) Dom , och jag såklart önskar er en härlig lördagkväll ! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback